Bij Orbis werken we hard. Maar soms is het ook goed om even uit de dagelijkse werkzaamheden te stappen en tijd te maken voor elkaar.
Daarom gingen we met het team naar Fort bij Vechten. Een mooie plek voor een dag vol inspiratie, gezelligheid en actie.
We werkten samen, luisterden naar een aantal presentaties, genoten van lekker eten en gingen daarna de uitdaging aan tijdens een shootingexperience. Boogschieten, katapultschieten en vooral veel lachen.
Ook reikten we de Groenversnellersaward uit. Deze award gaat naar de collega die de kernwaarden van Orbis het beste uitdraagt.
Het was een gezellige dag vol energie, waardering en verbinding.
Samen blijven we bouwen aan Orbis. En natuurlijk aan een groener Nederland.